dinsdag 29 december 2009

Dinsdag 29 december 2009


Maandagavond naar de camping in Ermelo gereden. In Purmerend was de sneeuw inmiddels al geheel verdwenen en was het park veranderd in een modderzooitje.
Toen ik het bospad opreed naar mijn stacaravan merkte ik al dat de sneeuw in Ermelo nog niet was verdwenen. Morgen maar even kijken dus. 

Dinsdag uiteindelijk rond 10.40 op pad gegaan. Het plan om door het bos en over de heide te lopen maar gelijk laten varen. Het was daar spekglad en gewoon onverantwoord op daar te lopen. Dus maar het asfalt opgezocht. Jammer had me er echt op verheugd. Het werd dus een rondje over het asfalt richting het Centrum van Ermelo om vervolgens de borden richting Harderwijk te volgen. Vanaf Harderwijk weer naar Ermelo. Daar gekomen kon ik het toch niet laten om even door de bossen te lopen. Op het laatste stukje door het bos kwam dus de bevestiging op wat ik eigenlijk al wist. Het was echt linke soep.  Ben blij dat ik er vanaf had gezien om mijn gehele loop door de bossen te maken. De kans om dan een blesure op te lopen was enorm. Toch een afwisselend rondje die ik nog niet eerder had gelopen.




Uiteindelijk 85 minuten op pad geweest met een totaal van 14,09 kilometer.

4 opmerkingen:

  1. Soms moet je de planning eens laten varen. De omstandigheden zijn dan de baas. Een gezond 2010 gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige omgeving daar hé, ik heb jaren via Hulshorst door de bossen naar Vierhouten gereden, heerlijk daar.
    Een gezond 2010 met heel veel plezier toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Strak, maar inderdaad safety for all!
    Fijne jaarwisseling en een gezond 2010 met bergen loopplezier gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch een mooie omgeving om te trainen, daar bij Ermelo. In deze tijd van het jaar, is vaak improviseren met het hardloopprogramma. Wel/geen bos; andere routes, wel/niet intervallen enz.
    Overigens zijn mijn Salomon's toch wat anders dan die van jou, althans de foto en de kleuren. Nog bedankt voor de tip en we bekijken nog wel wanneer ik dus voor je ga hazen.
    Fijne jaarwisseling en een gezond, sportief 2010 gewenst met veel loopplezier en loopsuccessen.
    Groet

    BeantwoordenVerwijderen