zondag 1 november 2009

Verstandig?

Vanmorgen om 07.00 uur zat mijn derde nachtdienst erop. Gelukkig nog maar één te gaan. Eerst maar even een paar uurtjes slapen en dan maar eens kijken of het lopen er later op de dag nog in zou zitten. Om 12.50 uur al weer klaar wakker. Had het gevoel alsof ik was overreden door een Leopard Tank.


Had het lopen al opgegeven voor vanmiddag. Na een broodje gegeten te hebben en wat koffie achterover te hebben geslagen eerst maar even ontspannen achter de PC. Ook het weer zag er niet best uit met regen en een harde wind. Na ongeveer anderhalf uur kwam ik weer een beetje bij mijn positieven. Toch maar omkleden om te gaan hardlopen. Rond 14.30 uur uiteindelijk toch maar de eerste stappen buiten gezet. Wat een bagger weer zeg. Ondanks de regen en de harde wind ging het lopen lekker. Had niet het gevoel dat de drie nachtdiensten mij hadden genekt. Uiteindelijk 55 minuten wezen hardlopen. Totaal 9,47 kilometer gelopen.

Of het verstandig was geweest om te lopen na drie nachtdiensten en weinig slaap? Geen idee. Maar na afloop voelde ik mij toch weer voldaan. Vannacht de laatste nacht en daarna lekker voorbereiden om de Bergrace By Night van a.s. vrijdag.

3 opmerkingen:

  1. Weet ook niet of het verstandig is, maar dat je een voldaan gevoel had achteraf lijkt me toch wel een goed teken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, Gerard,
    Knap na die werk"nachten".... En vooral na zo weinig slaap. Maar ja, soms wordt je van het hardlopen weer fit!

    Nog bedankt voor je mail over de schema's! Hardloopschema.nl heb ik ook inderdaad een tijd gebruikt. Nu gebruik ik die van hardloopwijzer.nl We zoeken verder!
    Herman

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met de nachtdiensten weet je het mar nooit en mijn loopmaatje Mo ging vaak vanuit de nachtdienst naar een wedstrijd om dan meteen even een marathon te rennen en dan weer in de avond terug te komen voor de nachtdienst!!.
    Niet mijn ding, maar wel een aantal keren wedstrijden gedaan na 3 uur slaap en in de ochtend, altijd spannend natuurlijk.
    Gaat goed en je kan het.
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen