dinsdag 3 november 2009

Rustdag en meer

Vandaag verplicht een rustdag gehouden. Zondagavond kreeg ik last van mijn linkerknie. Deze voelde een beetje stijf aan. Dus maar even rustig aan doen de komende dagen. Kijk morgenochtend wel hoe de knie ervoor staat. Wil vrijdagavond zeker starten in de Bergrace by Night.

Vandaag is mijn domeinnaam,  www.gerardisrunning.nl de lucht ingegaan. Alleen werkt het nog niet zoals ik het zou willen. De lange url van blogspot blijft nog in beeld. Hoop dat dit op korte termijn wordt verandert. Toen ik later op de dag een gesprek had met RunningRonald, heb ik op zijn advies eens bij Netground gekeken. Hier kan je zelf je IP forwarding regelen. Bij netground heb ik vervolgens het domein RunningGerard geregistreerd. Binnen no-time was alles geregeld en werkte het zoals ik voor ogen had.

Gisteren werd ook bekend dat ik startnummer 6 heb tijdens de Linschotenloop. Misschien denken ze wel dat ik een snelle Keniaan ben. Heb nooit een laag nummer gehad. Nummer ga ik ook zeker inlijsten.
Vrijdag 6 november 2009, loop ik samen met Aad  de Bergrace By Night. Om 23.20 uur mogen wij starten voor onze loop over 11,6 kilometer. Aad onder startnemmer 58 en ik onder startnummer 150.
Heb er ontzettend veel zin in. Eens kijken of deze funloop bevalt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten