donderdag 12 november 2009

Hij is binnen de Garmin Forerunner 310XT Hrm

Vrijdag 6 november 2009, had ik samen met Aad de Bergrace By Night gelopen. Voor deze race hadden we het even over de Garmin Forerunner 310XT Hrm. Hij was daar uitermate tevreden over. Ook over de de snelle levering van SeeYourHeartBeat niet anders dan lof.
Op de weblog van RunningRonald had ik al de filmpjes van de Garmin Forerunner 310XT bekeken. De mogelijkheden van de Frorerunner 310XT die hier werden uitgelegd, spraken mij wel aan. Ook RunningRonald had hem via SeeYourHeartBeat geleverd gekregen. Na diverse emails over en weer tussen mij en Jan Gerritsen van SeeYourHeartBeat, had ik er alle vertrouwen in en  ben ik dinsdag overstag gegaan en heb ik via zijn website de bestelling geplaatst. Woensdag stond de TNT bezorger al voor mijn deur.
Hierbij wil ik Jan Gerritsen bedanken voor de snelle reacties op mijn emails en de buitengewone senlle levering. Gewoon TOP.



5 opmerkingen:

  1. Die wil ik ook!! ff sparen nog... ;-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk man, ga je vast veel plezier van hebben. Ik gebruik hem een paar maanden nu en hij bevalt me uitstekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. suuuuuuper!! Heel veel plezier met je 310XT HRM en ja, service van seeyourheart.com is TOP

    BeantwoordenVerwijderen