maandag 14 september 2009

Maandag 14 januari 2009

De voorbereiding voor de Dam tot Damloop by Night is in volle gang. Heb deze week nog twee trainingen op het programma staan. De eerste stond voor vanochtend op het programma. De tweede staat voor woensdag of donderdag op het programma. Afhankelijk hoe ik mijn voel na mijn nachtdiensten.
Vandaag dus de één na laatste training. Er stond een training van 40 minuten op het programma. Om 09.45 uur van start gegaan onder een waterig zonnetje en veel wind. Hier had ik het eerste stuk geen last van. Echter op het stuk terug langs de Purmerringvaart kreeg ik de wind vol van voren. Toen was goed te merken dat er een stevige wind stond. Toch ging het lekker en kon ik mijn tempo goed vasthouden zonder dat mijn hartslag omhoog schoot. Uiteindelijk na 40 minuten toch 7 kilometer op te teller staan.

1 opmerking: